Anunturi licitatii / achizitii publice

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului de mentenanta pentru sistemele tehnice de securitate electronica instalate la Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava.

Pot participa cu oferta doar operatorii economici autorizati de catre MAI-IGPR-Directia de ordine publica, pentru activitati de mentenanta a sistemelor de supraveghere video si/sau alarmare impotriva efractiei. Oferta va fi insotita de documentul care dovedeste autorizarea (Licenta de functionare sau alt document). Documentul va fi valabil la data depunerii ofertei.

Valoarea estimata a serviciilor de mentenanta pentru o perioada de 12 luni este de 28.944 lei fara TVA. Perioada contractuala este de 12 luni.

Operatorii economici interesati vor posta oferta lor pana la data de 28 Martie 2018 in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro.

Avand in vedere ca nu este posibila incarcarea de documente in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) ofertele se vor transmite pana la data de 28 Martie 2018 si la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Caietul de Sarcini pentru aceste servicii de mentenanta se regaseste mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de Sarcini mentenanta sisteme tehnice de securitate electronica.pdf)Caiet de Sarcini mentenanta sisteme tehnice de securitate electronica.pdf 2712 kB

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului de lucrari „Amenajare camera documente clasificate” la Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava.

Valoarea estimata a contractului este de 6.100 lei fara TVA.

Ofertele se primesc pana la data de 13 Martie 2018, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Operatorul economic caruia i se va adjudeca contractul va posta oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta.

Caietul de Sarcini se regaseste mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de Sarcini amenajare camera  documente clasificate.pdf)Caiet de Sarcini amenajare camera documente clasificate.pdf 1491 kB

Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava, cu sediul în orasul Salcea, str.Aeroportului, nr.1, telefon 0230.529999 (orele 07:30 – 15:30), fax: 0230.529621, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. organizează în data de 2 FEBRUARIE 2018, ora 10:00 licitația publică cu oferta in plic inchis pentru inchirierea de spatii pentru a fi utilizate in scop publicitar.

Data limită de depunere a documentelor de participare la licitație: 2 FEBRUARIE 2018, ora 10:00.

Înscrierile se fac zilnic, la secretariatul R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, între orele 9-15. Documentatia pentru licitatie, care contine Procedura de licitatie insotit de Catalogul de prezentare a spatiilor ce vor fi scoase la licitatie, poate fi cumpărata de la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava – Casierie, telefon 0230.529999, int.133.

Pretul acesteia este de 100 lei fara TVA.

Aceasta mai poate fi transmisa si online (fisier .pdf transmis prin e-mail) sau varianta tiparita transmisa prin curier rapid (cu plata taxelor postale de catre cumparator) dupa ce in prealabil pretul documentatiei a fost achitat prin transfer bancar in contul RO11BRMA0999100057354544 deschis la Banca Romaneasca, Sucursala Suceava. In acest caz, se va face o solicitare prealabila pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu comunicarea datelor de facturare a potentialului ofertant, in vederea emiterii facturii.

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului pentru Modernizare prin extindere si inlocuire camere existente si alte echipamente la sistemul de supraveghere video (TVCI) de la Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava - Etapa II de executie, cod CPV 32323500-8 Sistem video de supraveghere (Rev.2).

Pot participa cu oferta doar operatorii economici autorizati de catre MAI-IGPR-Directia de ordine publica, pentru activitati de instalare, modificare a componentelor sau sistemelor de supraveghere video si/sau alarmare impotriva efractiei. Oferta va fi insotita de documentul care dovedeste autorizarea (Licenta de functionare sau alt document).

Documentul va fi valabil la data depunerii ofertei. Lucrarea va trebui finalizata in termen de maxim 10 de zile de la data semnarii contractului.

Valoarea estimata a lucrarilor este de 38.584 lei fara TVA. Ofertele se primesc pana la data de 1 Martie 2018, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Operatorul economic caruia i se va adjudeca contractul va posta oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta. Documentatia pentru fundamentarea ofertei financiare respectiv Devizul-oferta pentru Etapa II de executie si specificatiile tehnice ale echipamentelor ce vor trebui instalate se regasesc mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caracteristici echipamente TVCI etapa II.pdf)Caracteristici echipamente TVCI etapa II.pdf 293 kB
Download this file (Deviz oferta TVCI etapa II.pdf)Deviz oferta TVCI etapa II.pdf 508 kB

Prin prezenta, anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia pentru furnizarea unei cantitati de 20.000 litri de substanta lichida de degivrare pentru suprafete de miscare aeroportuare, Cod CPV 44113910-7 - Materiale de intretinere rutiera de iarna (Rev.2).

Valoarea estimata a achizitiei este de 130.636,8 lei fara TVA. Ofertele (continand propunerea financiara si cea tehnica, in conformitate cu solicitarile din Caietul de Sarcini) se primesc pana la data de 24 Ianuarie 2018, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1 (se vor depune la Punct Control nr.1), pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr.de fax: 0230.529621.

Operatorul economic castigator va plasa oferta sa in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro, de unde va fi achizitionat de Autoritatea Contractanta. Caietul de Sarcini se regaseste mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de sarcini lichid degivrant suprafete de miscare.pdf)Caiet de sarcini lichid degivrant suprafete de miscare.pdf 1442 kB