Anunturi licitatii / achizitii publice
R.A. „Aeroportul Ştefan cel Mare – Suceava”, organizează la sediul său din oraşul Salcea, strada Aeroportului nr.1,
în data de luni 29 Mai 2017 ora 10.00
LICITAŢIE CU STRIGARE
pentru vanzarea de iarba necosită de pe 3 (trei) loturi (doua loturi în suprafața de 15 ha și un lot în suprafață de 20 ha)
Se va licita pentru fiecare lot în parte.
In caz de neadjudecare licitaţia se va repeta in data de 06.06.2017 si ulterior in fiecare zi de luni.
Criteriul pentru atribuirea contractului este preţul cel mai mare licitat pe lot.
Preţul de pornire la licitatie este de 180 lei / ha. La valoarea preţului de pornire si a pretului cu care se va adjudeca licitatia se adaugă cota legală de TVA.
Pasul licitat: 10 lei;
Persoanele fizice sau juridice interesate vor plăti o taxa de participare în valoare de 20 lei.
Taxa de participare va fi achitata la casieria R.A. „Aeroportul Ştefan cel Mare - Suceava” până la data licitației.
Câștigătorul licitaţiei este obligat:
- să respecte legislaţia în vigoare privind siguranţa transportului aerian și normele și reglementările impuse de Aeroport;
- să coseasca si apoi să ridice iarbă în termen de maxim 3 zile de la cosirea acesteia.
Contractul va fi încheiat în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorului, având valabilitatea până la data de 01.10.2016.
Prin prezenta anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia pentru “Studiu Aeronautic de Siguranta”, cod CPV 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2).
Ofertele se primesc pana la data de 10 Aprilie 2017 la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230 529621.
Ofertele vor fi postate si in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro Caietul de sarcini este disponibil mai jos.
Prin prezenta anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a doreste sa achizitioneze servicii de asigurare de raspundere civila auto si CASCO pentru un numar de patru autovehicule aflate in proprietatea regiei, cu numerele de inmatriculare SV10RAA, SV15RAA, SV04RAA si SV50SKY.
Data inceperii valabilitatii politelor este 1 ianuarie 2017 pana la 31 decembrie 2017.
Pentru atribuirea serviciilor de asigurare auto, brokerii de asigurari sau societatile de asigurare vor trebui sa isi posteze oferta lor si in SEAP.
Cartile de identitate ale autovehiculelor se regasesc aici.
Ofertele de pret insotite de denumirea asiguratorului si conditiile de asigurare se primesc pana in data de 28 Decembrie 2016, orele 15.00, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230 529621.
Prin prezenta anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia pentru echipamentul “Scara de pasageri tractabila”, cantitate 2 bucati, cod CPV 349692200-9, Scari mobile de imbarcare a pasagerilor in aeronava (Rev.2).
Valoarea estimata a achizitiei este de 100.000 lei fara TVA (50.000 lei fara TVA/bucata).
Pretul ofertat nu va putea depasi valoarea estimata.
Ofertele se primesc pana la data de 28 martie 2017 la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230 529621.
Ofertele vor fi postate si in Catalogul de produse/servicii/lucrari de pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) la adresa www.e-licitatie.ro Caietul de sarcini este disponibil mai jos.
Prin prezenta anuntam operatorii economici interesati ca Aeroportul “Stefan cel Mare” Suceava, a demarat achizitia contractului sectorial de prestari servicii de paza pentru anul 2017.
Ofertele se primesc pana in data de 22 Decembrie 2016, orele 15.00, la sediul Autoritatii contractante din orasul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe email la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230 529621.
Documentatia de atribuire si Caietul de sarcini le regasiti mai jos.