• Control vamal
  • Control Pasapoarte
  • Informatii de trafic aerian
  • Servicii de control antiterorism-antideturnare
  • Comenzi Taxi
  • Asistenta acordata persoanelor cu mobilitate redusa (Standarde de calitate cu privire la asisența persoanelor cu handicap și persoanelor cu mobilitate redusă )
  • Rezervari la hoteluri din judetele Suceava si Botosani
  • Servicii medicale (prim ajutor pe aeroport, transport ambulanta proprie la spital, in oras)
  • Zona cu hot-spot si acces la internet wireless gratuit.
  • Parcare cu capacitate de 140 de locuri
  • Bancomat/ATM, avand si functia de schimb valutar (din Euro si Dolari Americani in Lei)

1. Birou informaţii/ Information Point

Ghişeul de informaţii este non-stop la dispoziţia dumneavoastră. De aici puteţi obţine informaţii referitoare la orarul zborurilor cât şi despre serviciile oferite în cadrul aeroportului.

2. Bilete de avion/ Ticket

Pentru detalii privind achiziţionare biletelor de avion vă rugăm să contactaţi compania aeriană.

3. Salon Mama si copilul/ Mother and Infant Room

Acest serviciu vă este pus la dispoziţie gratuit. Salonul poate fi folosit pentru schimbarea scutecelor şi alăptarea bebeluşilor. Programul pentru acest serviciu este non-stop.

4. Securizare bagaje/ Baggage security wrapping.

Pentru a vă putea proteja bagajul de cală puteţi utiliza serviciul de împachetare securizată. Tariful pentru acest serviciu este de 15 RON/ bagaj. Serviciul este disponibil în zona de check-in a aerogării.

5. Check-in.

Check-in presupune formalităţi care constau în înregistrarea pasagerilor și a bagajelor acestora și în atribuirea unui loc la bordul avionului. Aceste operațiuni sunt efectuate de către reprezentanți ai companiei aeriene cu care călătoriți.

Pentru îndeplinirea formalităţilor de check-in trebuie să vă prezentaţi în aeroport cu cel puţin 2 ore inainte de ora de decolare înscrisă pe bilet.

Ora limită de înregistrare (închidere check-in) variază în funcție de destinație și de compania aeriană. În general, ghişeele de check-in se închid cu 45 de minute înaintea orei stabilite pentru decolare.

Pentru a găsi ghişeele, vă puteţi orienta după panoul de afişaj al zborurilor unde apar următoarele informaţii: numărul zborului, ora programată pentru decolare, ora estimată pentru decolare, destinaţia şi status-ul operaţiunilor în derulare – check-in deschis, check-in închis, îmbarcare, întârziere, etc.) 

Detalii referitoare la bagaj trebuie solicitate în prealabil companiei aeriene cu care veţi călători. Vă sunt necesare informaţii cu privire la greutatea maximă admisă, tarife practicate pentru excedent de bagaj, dimensiuni, bagaj de cală, bagaj de mână, obiecte admise, etc.

În funcţie de compania aeriană cu care alegeţi să zburaţi, puteţi utiliza şi următoarele servicii:

• Check-in on-line.

Puteţi face singur/a această formalitate gratuit, rapid si confortabil. Serviciul de check-in online presupune tipărirea cărţii de îmbarcare (biletului de avion) – toate paginile documentului generat în urma finalizării procesului de check-in online – care va fi ulterior prezentată, împreună cu documentele de călătorie, la poliţia de frontieră, controlul de securitate şi la poarta de îmbarcare.

• Mobile Check-in.

Aplicaţie disponibilă pe toate telefoanele mobile cu acces la internet. Acesta este un serviciu care vă oferă beneficiul unei călătorii rapide, atât la check-in cât şi la îmbarcarea în avion fără a mai fi necesară printarea biletului de avion. Pentru detalii vizitaţi site-ul companiei aeriene.