STIMAȚI PASAGERI !

Având în vedere multitudinea de apeluri telefonice către Aeroportul nostru prin care solicitați informații referitoare la modalitatea de rambursare / reprogramare a biletelor la zborurile anulate ale companiei WizzAir, din cauza pandemiei de coronavirus Covid-19, precum și realizarea acestor operațiuni, dorim să vă informăm că pentru toate acestea trebuie să luați legătura cu compania aeriană, deoarece noi ca aeroport nu vă putem ajuta în acest context.

Pasagerii ale căror zboruri au fost anulate se pot afla în una din cele două situații prezentate mai jos.

1. Pasagerii care și-au achiziționat biletele prin intermediul platformei online a companiei aeriene (www.wizzair.com) se pot loga la contul personal de pe această platforma și acolo vor putea alege opțiunile care le doresc, rambursare sau reprogramare.

2. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism sau a agențiilor de ticketing (vânzări bilete de avion) - inclusiv agențiile de turism online sau platformele online de vânzări bilete de avion - ar trebui să ia legătura cu compania (agenția) de la care și-au achiziționat biletele. În această perioadă extrem de neobișnuită, vă rugăm să aveți răbdare și să folosiți cât mai mult posibil platformele companiei aeriene WizzAir de gestiune individuală, accesibile din e-mail-urile primite, pentru a minimiza traficul către centrele telefonice ale companiei aeriene extrem de ocupate.

Dacă considerați totuși că variantele de mai sus nu sunt viabile, puteți accesa centrul telefonic al companiei WizzAir la numărul de telefon 090 031 0020 (doar pentru România, în limba română, număr de telefon taxabil cu 1,19 euro fara TVA pe minut, program Luni-Vineri 09.00-18.00, Sâmbăta și Duminică închis).

Vă rugăm să rețineți că:

• Apelurile din rețele de telefonie mobilă pot fi taxate la un tarif mai mare;

• Accesul la numerele cu tarif special poate fi blocat de la anumite linii, iar acestea nu pot fi apelate din străinătate;

• Se percepe o taxă per tranzacție prin Centrul telefonic, de 75 lei, pentru solicitările care pot fi făcute și online;

• Perioada de așteptare pentru preluarea apelurilor, poate fi sensibil mai mare decât în mod normal, lucru care ar putea aduce cu sine costuri importante pentru dumneavoastră.

Informații suplimentare regăsiți în linkul de mai jos.

https://wizzair.com/…/informatii-si-s…/contact/contactati-ne

Vă mulțumim pentru înțelegere. 


Biletele de călătorie pentru destinaţia dorită pot fi achiziţionate de la agenţiile de ticketing şi birourile de turism, precum şi direct de pe site-ul companiilor aeriene.

Accesaţi www.wizzair.com pentru a rezerva bilete spre Londra, Milano, Roma , Bologna sau Memmingen.

Pentru zboruri şi rezervări spre Bucureşti accesaţi www.tarom.ro


București, 8 martie 2020: Wizz Air, cea mai verde companie aeriană din Europa* și cel mai mare transportator low-cost din Europa Centrală și de Est, a anunțat astăzi că își suspendă zborurile pe rutele spre Treviso (TSF) și Bergamo (BGY) din cauza blocării nordului Italiei ca urmare a măsurilor de gestionare a epidemiei de Coronavirus.

Zborurile din România către orașele italiene de mai sus vor fi suspendate până pe 3 aprilie.

Pasagerii cu rezervări afectate de această modificare vor fi informați și vor fi reprogramați automat pe o rută alternativă cât mai curând posibil. Clienții care au rezervat direct pe wizzair.com sau în aplicația pentru mobil a companiei aeriene vor primi o notificare prin e-mail, în care li se oferă reprogramarea gratuită, rambursarea completă a banilor sau rambursarea a 120% din tarifului inițial sub formă de credit de companie. Pasagerii pot alege între opțiunile de mai sus accesând linkul din e-mail și alegând cu ușurință cea mai bună opțiune prin intermediul platformei noastre de programare individuală.

Vă rugăm să rețineți că Wizz Air poate informa doar pasagerii care și-au făcut rezervarea prin wizzair.com sau prin aplicația mobilă a companiei aeriene. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au achiziționat biletele.

Rute

București – Bergamo

București – Treviso

Cluj – Bergamo

Cluj – Treviso

Timișoara – Bergamo

Timișoara – Treviso

Suceava – Bergamo

Iași – Treviso

Iași – Bergamo

Craiova – Bergamo