Квитки на квитки на бажане місце можна придбати у авіаквитків та туристичних бюро, а також безпосередньо на веб-сайті авіакомпанії.

Перейдіть на www.wizzair.com, щоб забронювати квитки до Лондона, Мілана, Риму чи Болоньї.

Для рейсів та бронювання до Бухареста відвідайте www.tarom.ro


wizz sv 3Astăzi, 3 Septembrie 2019, o aeronavă de tip Airbus A320 a companiei WizzAir, care efectua zborul W6 3613 pe ruta Roma (Ciampino) – Suceava a aterizat conform programului. În momentul aterizării, a avut loc un incident de tip “bird-strike”, aeronava intrând in coliziune cu mai multe pasări.
Urmare a acestui eveniment, compania aeriană WizzAir a anulat din motive tehnice şi pentru siguranţa pasagerilor zborul retur Suceava - Roma (Ciampino), care urma să decoleze cu aceeaşi aeronavă la orele 12:20, fiind afectaţi un număr de 180 pasageri care nu au putut efectua călătoria.

Aeronava în cauză a decolat la orele 17:52, fără pasageri, spre Aeroportul de bază, pentru a fi supusă unor investigaţii tehnice suplimentare.

În conformitate cu prevederile comerciale ale companiei WizzAir, acceptate de către pasageri la momentul achiziţionării biletelor de călătorie, aceştia au următoarele variante în cazul anulării unui zbor:

(extras de pe pagina de internet a companiei WizzAir de la adresa: https://wizzair.com/ro-ro/informatii-si-servicii/informatii-calatorie/intarziere-si-anulare )
“În cazul anulării, Alegeți una dintre următoarele trei opțiuni:

- Rezervați din nou zborul, gratuit, la Biroul de bilete, la Centrul telefonic sau prin e-mail;
- Anulați rezervarea și obțineți o rambursare;
- Anulați rezervarea și obțineți credit corespunzător valorii totale a tarifului plus 20%, în Contul WIZZ”

În acest context, colegii noştri de la compania Romanian Airport Services, care asigură procesarea pasagerilor companiei WizzAir şi care sunt reprezentanţii companiei în relația cu pasagerii pe aeroportul nostru, au luat toate măsurile pentru punerea în practică a politicilor companiei aeriene WizzAir în materie de anulare.

Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava îşi cere scuze pentru neplăcerile şi disconfortul pasagerilor afectaţi, deşi acesta nu a avut niciun rol în creearea acestei situatii şi multumeşte pentru înţelegere.

Deasemenea, Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava doreşte să mulţumească colaboratorilor pentru susţinerea, suportul acordat şi prefesionalismul de care au dat dovadă