STIMAȚI PASAGERI !

Având în vedere multitudinea de apeluri telefonice către Aeroportul nostru prin care solicitați informații referitoare la modalitatea de rambursare / reprogramare a biletelor la zborurile anulate ale companiei WizzAir, din cauza pandemiei de coronavirus Covid-19, precum și realizarea acestor operațiuni, dorim să vă informăm că pentru toate acestea trebuie să luați legătura cu compania aeriană, deoarece noi ca aeroport nu vă putem ajuta în acest context.

Pasagerii ale căror zboruri au fost anulate se pot afla în una din cele două situații prezentate mai jos.

1. Pasagerii care și-au achiziționat biletele prin intermediul platformei online a companiei aeriene (www.wizzair.com) se pot loga la contul personal de pe această platforma și acolo vor putea alege opțiunile care le doresc, rambursare sau reprogramare.

2. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism sau a agențiilor de ticketing (vânzări bilete de avion) - inclusiv agențiile de turism online sau platformele online de vânzări bilete de avion - ar trebui să ia legătura cu compania (agenția) de la care și-au achiziționat biletele. În această perioadă extrem de neobișnuită, vă rugăm să aveți răbdare și să folosiți cât mai mult posibil platformele companiei aeriene WizzAir de gestiune individuală, accesibile din e-mail-urile primite, pentru a minimiza traficul către centrele telefonice ale companiei aeriene extrem de ocupate.

Dacă considerați totuși că variantele de mai sus nu sunt viabile, puteți accesa centrul telefonic al companiei WizzAir la numărul de telefon 090 031 0020 (doar pentru România, în limba română, număr de telefon taxabil cu 1,19 euro fara TVA pe minut, program Luni-Vineri 09.00-18.00, Sâmbăta și Duminică închis).

Vă rugăm să rețineți că:

• Apelurile din rețele de telefonie mobilă pot fi taxate la un tarif mai mare;

• Accesul la numerele cu tarif special poate fi blocat de la anumite linii, iar acestea nu pot fi apelate din străinătate;

• Se percepe o taxă per tranzacție prin Centrul telefonic, de 75 lei, pentru solicitările care pot fi făcute și online;

• Perioada de așteptare pentru preluarea apelurilor, poate fi sensibil mai mare decât în mod normal, lucru care ar putea aduce cu sine costuri importante pentru dumneavoastră.

Informații suplimentare regăsiți în linkul de mai jos.

https://wizzair.com/…/informatii-si-s…/contact/contactati-ne

Vă mulțumim pentru înțelegere. 


Biletele de călătorie pentru destinaţia dorită pot fi achiziţionate de la agenţiile de ticketing şi birourile de turism, precum şi direct de pe site-ul companiilor aeriene.

Accesaţi www.wizzair.com pentru a rezerva bilete spre Londra, Milano, Roma , Bologna sau Memmingen.

Pentru zboruri şi rezervări spre Bucureşti accesaţi www.tarom.ro


Vă informăm că începând cu data de 1 Aprilie 2018, parcarea Aeroportului ”Ștefan cel Mare” Suceava va fi disponibilă în regim cu plată. Conform Proiectului de Hotărâre al Consiliului Județean Suceava privind aprobarea tarifelor de parcare, aceste tarife sunt următoarele:

Interval de Timp Tarif exprimat
Prima oră 5 lei
Intervalul care depășește prima oră 1 leu / fiecare oră

 

* Fracțiunile de oră se consideră oră întreagă.

* Pierderea tichetului – 200 lei/tichet.

P LogoCu un număr de 140 de locuri de parcare, Aeroportul ”Ștefan cel Mare” Suceava va asigura acces rapid și convenabil către check-in, fără rezervare prealabilă.

Dacă doriți să staționați 7 zile în parcarea Aeroportului, tariful este de 172 Lei.

Automatul funcționează cu numerar. Se pot folosi monede de 10 și 50 de bani, și, bancnote cu valoarea de 1, 5, 10 și 50 de Lei. Plata se va face cu cel mult 10 minute înainte de a părăsi parcarea la automatul de plată.

Depășirea celor 10 minute atrage după sine necesitatea revenirii la automatul de taxare pentru achitarea unei noi taxe, corespunzătoare timpului suplimentar petrecut în parcare.

Rugăm posesorii autovehiculelor care deja au autovehiculele staționate în parcarea Aeroportului să aibă în vedere faptul că începând cu data de 1 Aprilie 2018, orele 00:01 vor fi taxați conform tarifelor mai sus menționate.

De asemenea, pe durata utilizării parcării, conducătorii auto își vor asigura autovehiculele şi bunurile aflate în acestea împotriva efracției.

Aeroportul ”Ștefan cel Mare” Suceava este exonerat de orice răspundere pentru:

  • Daunele provocate de nerespectarea semnificației indicatoarelor și a marcajelor rutiere ori a indicațiilor agenților de securitate;
  • Daunele provocate de mişcările barierelor, în situaţia nepăstrării distanţei dintre autovehicule.
  • Prelungirea duratei de utilizare a parcărilor publice datorate decalării orelor de aterizare/decolare a aeronavelor.