STIMAȚI PASAGERI !

Având în vedere multitudinea de apeluri telefonice către Aeroportul nostru prin care solicitați informații referitoare la modalitatea de rambursare / reprogramare a biletelor la zborurile anulate ale companiei WizzAir, din cauza pandemiei de coronavirus Covid-19, precum și realizarea acestor operațiuni, dorim să vă informăm că pentru toate acestea trebuie să luați legătura cu compania aeriană, deoarece noi ca aeroport nu vă putem ajuta în acest context.

Pasagerii ale căror zboruri au fost anulate se pot afla în una din cele două situații prezentate mai jos.

1. Pasagerii care și-au achiziționat biletele prin intermediul platformei online a companiei aeriene (www.wizzair.com) se pot loga la contul personal de pe această platforma și acolo vor putea alege opțiunile care le doresc, rambursare sau reprogramare.

2. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism sau a agențiilor de ticketing (vânzări bilete de avion) - inclusiv agențiile de turism online sau platformele online de vânzări bilete de avion - ar trebui să ia legătura cu compania (agenția) de la care și-au achiziționat biletele. În această perioadă extrem de neobișnuită, vă rugăm să aveți răbdare și să folosiți cât mai mult posibil platformele companiei aeriene WizzAir de gestiune individuală, accesibile din e-mail-urile primite, pentru a minimiza traficul către centrele telefonice ale companiei aeriene extrem de ocupate.

Dacă considerați totuși că variantele de mai sus nu sunt viabile, puteți accesa centrul telefonic al companiei WizzAir la numărul de telefon 090 031 0020 (doar pentru România, în limba română, număr de telefon taxabil cu 1,19 euro fara TVA pe minut, program Luni-Vineri 09.00-18.00, Sâmbăta și Duminică închis).

Vă rugăm să rețineți că:

• Apelurile din rețele de telefonie mobilă pot fi taxate la un tarif mai mare;

• Accesul la numerele cu tarif special poate fi blocat de la anumite linii, iar acestea nu pot fi apelate din străinătate;

• Se percepe o taxă per tranzacție prin Centrul telefonic, de 75 lei, pentru solicitările care pot fi făcute și online;

• Perioada de așteptare pentru preluarea apelurilor, poate fi sensibil mai mare decât în mod normal, lucru care ar putea aduce cu sine costuri importante pentru dumneavoastră.

Informații suplimentare regăsiți în linkul de mai jos.

https://wizzair.com/…/informatii-si-s…/contact/contactati-ne

Vă mulțumim pentru înțelegere. 


Biletele de călătorie pentru destinaţia dorită pot fi achiziţionate de la agenţiile de ticketing şi birourile de turism, precum şi direct de pe site-ul companiilor aeriene.

Accesaţi www.wizzair.com pentru a rezerva bilete spre Londra, Milano, Roma , Bologna sau Memmingen.

Pentru zboruri şi rezervări spre Bucureşti accesaţi www.tarom.ro


1. Informaţii Generale

a) Introducere

Următoarea notificare privind protecția datelor este concepută pentru a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale și drepturile dvs. privind această procesare în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (“GDPR”) și legislația locală în vigoare.

b) Operatorul

Noi, R.A. Aeroportul „Ștefan cel Mare” Suceava, cu sediul în orașul Salcea, sStrada Aeroportului nr. 1, județul Suceava, reprezentăm operatorul în conformitate cu GDPR, și, prin urmare, suntem responsabili pentru procesarea datelor descrise mai jos. Pentru întrebări sau solicitări privind prelucrarea datelor, vă rugăm să contactați ofițerul nostru pentru protecția datelor ale cărui
date de contact le puteți găsi mai jos.

c) Ofițer de protecție a datelor – Data Protect Officer

Puteți contacta ofițerul nostru pentru protecția datelor în orice moment, utilizând următoarele date de contact: e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

2. Informaţii cu privire la Procesarea datelor

a) Inregistrarea cererilor de acces și a cererilor de acordare a legitimațiilor de aeroport
Vom procesa datele personale colectate prin intermediul cererilor de acces și cererilor de acordare a legitimației de aeroport în scopul facilitării accesului și tipăririi legitimațiilor de aeroport. Deoarece încheiem și contracte cu persoane juridice este și aici necesară prelucrarea de date. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful teza 1 litera b) GDPR.
b) Marketing și Analiza
Vom procesa toate datele dvs. personale care sunt colectate prin formularele noastre și vor fi stocate în baza noastră de date. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR.
Toate datele dvs. personale colectate prin formularele noastre vor fi procesate de noi și nu vor fi livrate către terți. Această prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR.
c) Furnizarea Obligatorie/Voluntară de Date și durata păstrării acestora


Furnizarea de date este necesară pentru a putea încheia un contract cu dvs. (= denumirea companiei dvs.), industria, forma juridică, adresa de facturare, numărul de telefon al companiei, cod fiscal, datele de identificare ale unei / unor persoane autorizate funcția persoanei.
Restul datelor colectate în cadrul procesului de înregistrare a cererilor sunt furnizate de dvs. în mod voluntar. Dacă nu ne furnizați aceste date personale nu vom putea să vă asigurăm accesul sau, după caz, nu vă vom putea emite legitimația de aeroport sau încheia un contract.


Data Protect Officer: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Datele dvs. personale vor fi stocate pană la momentul încetării relației cu aeroportul și înapoierii legitimației de aeroport, cu excepția cazului în care avem obligația legală de a stoca în continuare datele dvs. în scopul de a le prezenta autorităților publice. Stocarea și transferul datelor dvs. personale către autoritățile publice în scopul îndeplinirii unei obligații legale se bazează în mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

3. Drepturile dumneavoastră

Ca si persoană vizată, puteți contacta ofițerul nostru pentru protecția datelor în orice moment și în mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact menționate mai sus la punctul 1. c) în vederea exercitării drepturilor dvs. În conformitate cu GDPR.

Aceste drepturi sunt următoarele:

• Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR),
• Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR),
• Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR),
• Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționare a procesării, articolul 18 GDPR),
• Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și mecanolizibil și de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR),
• Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la obiecție, articolul 21 GDPR),
• Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).
• Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).


Data Protect Officer
Aeroportul ”Ștefan cel Mare” Suceava

Data Protect Officer: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.