STIMAȚI PASAGERI !

Având în vedere multitudinea de apeluri telefonice către Aeroportul nostru prin care solicitați informații referitoare la modalitatea de rambursare / reprogramare a biletelor la zborurile anulate ale companiei WizzAir, din cauza pandemiei de coronavirus Covid-19, precum și realizarea acestor operațiuni, dorim să vă informăm că pentru toate acestea trebuie să luați legătura cu compania aeriană, deoarece noi ca aeroport nu vă putem ajuta în acest context.

Pasagerii ale căror zboruri au fost anulate se pot afla în una din cele două situații prezentate mai jos.

1. Pasagerii care și-au achiziționat biletele prin intermediul platformei online a companiei aeriene (www.wizzair.com) se pot loga la contul personal de pe această platforma și acolo vor putea alege opțiunile care le doresc, rambursare sau reprogramare.

2. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism sau a agențiilor de ticketing (vânzări bilete de avion) - inclusiv agențiile de turism online sau platformele online de vânzări bilete de avion - ar trebui să ia legătura cu compania (agenția) de la care și-au achiziționat biletele. În această perioadă extrem de neobișnuită, vă rugăm să aveți răbdare și să folosiți cât mai mult posibil platformele companiei aeriene WizzAir de gestiune individuală, accesibile din e-mail-urile primite, pentru a minimiza traficul către centrele telefonice ale companiei aeriene extrem de ocupate.

Dacă considerați totuși că variantele de mai sus nu sunt viabile, puteți accesa centrul telefonic al companiei WizzAir la numărul de telefon 090 031 0020 (doar pentru România, în limba română, număr de telefon taxabil cu 1,19 euro fara TVA pe minut, program Luni-Vineri 09.00-18.00, Sâmbăta și Duminică închis).

Vă rugăm să rețineți că:

• Apelurile din rețele de telefonie mobilă pot fi taxate la un tarif mai mare;

• Accesul la numerele cu tarif special poate fi blocat de la anumite linii, iar acestea nu pot fi apelate din străinătate;

• Se percepe o taxă per tranzacție prin Centrul telefonic, de 75 lei, pentru solicitările care pot fi făcute și online;

• Perioada de așteptare pentru preluarea apelurilor, poate fi sensibil mai mare decât în mod normal, lucru care ar putea aduce cu sine costuri importante pentru dumneavoastră.

Informații suplimentare regăsiți în linkul de mai jos.

https://wizzair.com/…/informatii-si-s…/contact/contactati-ne

Vă mulțumim pentru înțelegere. 


Biletele de călătorie pentru destinaţia dorită pot fi achiziţionate de la agenţiile de ticketing şi birourile de turism, precum şi direct de pe site-ul companiilor aeriene.

Accesaţi www.wizzair.com pentru a rezerva bilete spre Londra, Milano, Roma , Bologna sau Memmingen.

Pentru zboruri şi rezervări spre Bucureşti accesaţi www.tarom.ro


aria de captareAria de captare a Aeroportului “Ștefan cel Mare” din Suceava totalizează 2.489.928 de persoane, 67,53% fiind reprezentată de populație de pe teritoriul României și 32,47% de populație de pe teritoriul Ucrainei.

Potenţialii pasageri din aria de captare de pe teritoriul României pot fi încadraţi în următoarele trei categorii:

  • Persoanele care fac parte din fluxul circular de migraţie internaţională. Aceste persoane migrează în căutarea unui job mai bun cu scopul de a creşte nivelul de trai al familiilor rămase în ţară.
  • Categoria de turişti VFR (Visiting Friends and Relatives)
  • Pasagerii Business – care călătoresc spre marile hub-uri internaţionale.

Pe de altă parte, pasagerii din aria de captare de pe teritoriul Ucrainei sunt reprezentanţi ai mediului de afaceri din Cernăuţi şi  Ivano-Frankivsk. Ţinând cont de faptul că Aeroportul „Ştefan cel Mare” Suceava se află în imediata proximitate a acestor regiuni, pasagerul business ucrainean consideră zborul cu avionul o variantă optimă de a călători spre destinaţii din Europa de Vest.

FACTORI GENERATORI DE TRAFIC

  • Cele mai importante valuri de migrație externă sunt cele înregistrate de populația din județele din nordul țării. Astfel, la nivel național, cele două regiuni de dezvoltare situate în nordul țării (regiunile Nord-Est și Nord-Vest) totalizează 45,68% din totalul populației temporar absentă plecată în străinătate în 2011. Celelalte șase regiuni de dezvoltare însumează 54,32% din total.
  • În 2014, județul Suceava s-a poziționat pe locul 10 în ierarhia județelor României după numărul de sosiri ale turiștilor în structurile de primire turistică cu funcțiuni de cazare turistică.

Comparativ cu 2013 s–a înregistrat o creștere de 7,89% a numărului turiști.

Redeschiderea aeroportului din Suceava va contribui la creșterea numărului de înnoptări în zona județului Suceava, turiștii nemaifiind condiționați de orarul de zbor al aeroportului din Iași, proximitatea aeroportului din Suceava favorizând staționarea turiștilor o perioadă mai îndelungată la nivelul județului.

  • La nivel regional, călătoriile în scop de business vizează în principal destinațiile interne, Bucureș tiul fiind principala destinație identificată de respondenți.

Destinațiile externe sunt vizate de reprezentanții mediului de afaceri în condițiile în care oferă posibilitatea tranzitului prin hub-uri care facilitează accesul către destinații care nu se suprapun întru-totul cu rutele de migrație ale persoanelor care au ales să emigreze în scop lucrativ în alte țări.

La nivelul judeţului Suceava există în jur de 12,700 de companii, în timp de în judeţul Botoşani sunt înregistrate aproape 4800 - conform Registrului Comerţului.