Квитки на квитки на бажане місце можна придбати у авіаквитків та туристичних бюро, а також безпосередньо на веб-сайті авіакомпанії.

Перейдіть на www.wizzair.com, щоб забронювати квитки до Лондона, Мілана, Риму чи Болоньї.

Для рейсів та бронювання до Бухареста відвідайте www.tarom.ro


Referitor la situaţia din dimineața zilei de vineri, 20 septembrie 2019, când pasagerii care urmau să călătorească pe ruta Suceava – București (Otopeni) cu zborul companiei Tarom, nu au reuşit să completeze formalităţile de check-in, Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava” face următoarele precizări.

Pe Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava” formalitățile de check-in pentru pasagerii companiei Tarom sunt efectuate de către compania aeriană, prin intermediul agentului de handling respectiv compania Romanian Airport Services.

Toate echipamentele cu care se asigură formalitățile de check-in sunt proprietatea companiei aeriene Tarom. Serviciile de internet care asigură funcţionalitatea sistemului de check-in sunt, de asemenea, contractate direct de către compania aeriană, nu de aeroport, și sunt furnizate de un operator specializat, care este diferit de operatorul care furnizează servicii de internet pentru Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava”. La momentul respectiv, s-au înregistrat disfuncţionalităţi în furnizarea serviciului de internet către compania Tarom, independente de Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava” și care au facut imposibilă conexiunea cu sistemul global (DCS - Departure Control System) SITA, astfel fiind necesară realizarea check-in-ului manual al pasagerilor, ceea ce a dus la întârzierea zborului.

Dorim încă o dată să menționăm că Aeroportul „Ştefan cel Mare – Suceava” nu este furnizor de servicii de internet pentru asigurarea formalităţilor de check-in ale companiei aeriene Tarom.

Deşi situaţia creată este independentă de aeroport, dorim sa prezentăm scuze tuturor pasagerilor afectaţi.

Vă mulţumim!