- Pantofi protecţie bărbaţi – Cod Cod CPV- 18830000-6 - Încălţăminte de protecţie - 43 perechi;
- Pantofi protecţie femei – Cod CPV- 18830000-6 - Încălţăminte de protecţie – 4 perechi;
- Mănuşi protecţie- Cod CPV -18141000-9- Mănuşi de lucru- 33 perechi;
- Mănuşi protecţie - Cod CPV -18141000-9- Mănuşi de lucru – 3 perechi;
- Cască protecţie Instalator - Cod CPV- 18444100-4- Articole de siguranta pentru cap- 1 bucata;
- Ochelari de protecţie instalator- Cod CPV- 33735100-2- Ochelari de protecţie- 1 bucata;
- Cască protecţie PSI- Cod CPV- 18444000-3- Articole de protecţie pentru cap- 2 bucată;
- Mănuşi protecţie PSI - Cod CPV -18141000-9- Mănuşi de lucru – 6 perechi;
- Cizme protecţie PSI - Cod CPV- 18815000-5- Cizme – 6 perechi;
- Costum protecţie PSI (jachetă+pantaloni)- Cod CPV - 18143000-3 - Echipamente de protecţie- 5 bucaţi;
- Cizme electroizolante- Cod CPV- 18815000-5- Cizme- 6 perechi;
- Mănuşi electroizolante de joasă tensiune- Cod CPV -18141000-9- Mănuşi de lucru- 6 perechi;
- Cizme de cauciuc- Cod CPV- 18815000-5- Cizme- 11 perechi;
- Şapcă protecţie vara înscripţionată- Cod CPV- 18443340-1- Şepci- 1 bucată;
- Vestă reflectorizantă – Cod CPV- 35113440-5- Veste reflectorizante- 1 bucată;
- Tricou înscripţionat- Cod CPV- 18331000-8 – Tricouri- 2 bucată;
- Pelerină ploaie- Cod CPV- 18221100-5 -Pelerine impermeabile- 2 bucată;
- Salopetă de lucru PSI- Cod CPV- 18114000-1 - Salopete de lucru- 1 bucată;
- Salopetă de lucru- Cod CPV- 18114000-1 - Salopete de lucru – 1 bucată;
- Geacă protecţie iarnă reflectorizantă -Cod CPV - 18143000-3 - Echipamente de protecţie – 1 bucată;
- Geacă protecţie iarnă reflectorizantă- Cod CPV - 18143000-3 - Echipamente de protecţie- 1 bucată;
Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru furnizarea echipamentelor de protecţie este de 50.590 lei fără TVA.
Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din Caietul de sarcini.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de luni, 27 august 2018, ora 13:00.
Oferta va conţine, în mod obligatoriu:
- 1.Propunerea financiară
Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEU” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din Caietul de sarcini.
Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 60 de zile.
Oferta va respecta formatul Anexei atasata caietului de sarcini.
- 2.Propunerea tehnică
Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în Caietul de sarcini.
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în Caietul de Sarcini.
Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ şi în Caietul de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.
- 3.Modul de prezentare a ofertei
Oferta (conținând propunerea financiară, tehnică si Anexa, în conformitate cu solicitările din Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 27 August 2018, orele 13:00, la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. sau la nr.de fax: 0230.529.621.
Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.
Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ si al Caietului de Sarcini Achizitia directă se va finaliza prin SICAP.
Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SICAP.
Contractul de furnizare echipamente de protecţie va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.
Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător.
Ofertantul desemnat câştigator va posta în catalogul de produse/servicii/lucrări Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfaşurare al Achiziţiilor Publice (SICAP) produsele conform prezentului anunţului.
În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie publică de furnizare.
Caietul de Sarcini si Anexa sunt disponibile mai jos.