Anunturi licitatii / achizitii publice

Prin prezenta anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, intenționează să incheie un contract de lucrări de Proiectare şi Execuţie Stâlp metalic pentru montare antene telecomunicaţii, cod CPV 45223210-1 Lucrări de structuri metalice (Rev.2).

Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru Lucrări de Proiectare şi Execuţie Stâlp metalic pentru montare antene telecomunicaţii la Aeroportul „Ştefan cel Mare Suceava” este de 230.000 lei fără TVA.
Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din Caietul de sarcini.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de vineri, 31 august 2018, ora 13:00
Oferta va conţine, în mod obligatoriu:

1. Propunerea financiară

Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEU” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din Caietul de sarcini.
Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 60 de zile.

2. Propunerea tehnică

Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în Caietul de sarcini.
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în Caietul de Sarcini.
Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ, şi al Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.

3. Modul de prezentare a ofertei

Oferta (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările prevazute în Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 31 August 2018, orele 13:00, la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230.529.621.
Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.
Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ şi al Caietului de Sarcini Achizitia directă se va finaliza prin SICAP.
Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SICAP.
Contractul de lucrări de Proiectare şi Execuţie Stâlp metalic pentru montare antene telecomunicaţii, cod CPV 45223210-1 Lucrări de structuri metalice (Rev.2), va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.

Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător.
Ofertantul desemnat câştigator va posta în catalogul de produse/servicii/lucrări Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfaşurare al Achiziţiilor Publice (SICAP) următorul anunţ: Proiectare şi Execuţie Stâlp metalic pentru montare antene telecomunicaţii, cod CPV 45223210-1 Lucrări de structuri metalice (Rev.2) conform prezentului anunţului.
În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie publică de lucrări.

Caietul de Sarcini este disponibil mai jos.

Prin prezenta anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, intenționează să achizitioneze un contract de proiectare si executie “Proiectare, Instalare sistem antiefracţie şi control acces la Aeroportul Ştefan cel Mare”, cod CPV 45312200-9- Lucrări de instalare de sisteme de alarmă antiefracţie, cod CPV - 79930000-2- Servicii de proiectare specializată.

Valoarea totală estimată a achiziţiei “Proiectare, Instalare sistem antiefracţie şi control acces la Aeroportul Ştefan cel Mare”, este de 6.700 lei fără TVA.
Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din Caietul de sarcini.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de luni, 27 august 2018, ora 13:00
Oferta va conţine, în mod obligatoriu:

1. Propunerea financiară

Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEI” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din Caietul de sarcini.
Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 60 de zile.
Oferta financiara va cuprinde contarvaloarea serviciilor de proiectare sic el de executie a lucrarilor.

2. Propunerea tehnică

Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în Caietul de sarcini.
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în Caietul de Sarcini.
Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ si în Caietul de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.

3. Modul de prezentare a ofertei

Oferta (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările prevazute în Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 27 August 2018, orele 13:00, la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230.529.621.
Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.
Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ, Caietul de Sarcini. Achizitia directă se va finaliza prin SICAP.
Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SICAP.
Contractul de proiectare si executie cu denumirea Proiectare, Instalare sistem antiefracţie şi control acces la Aeroportul Ştefan cel Mare”, cod CPV 45312200-9- Lucrări de instalare de sisteme de alarmă antiefracţie, va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.
Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător.
Ofertantul desemnat câştigator va posta în catalogul de produse/servicii/lucrări Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfaşurare al Achiziţiilor Publice (SICAP) următorul anunţ: Proiectare, Instalare sistem antiefracţie şi control acces conform prezentului anunţului.
În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie publică de lucrări.

Caietele de Sarcini sunt disponibile mai jos.

Prin prezenta anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, intenționează să incheie un contract de furnizare de echipamente de protecție necesare angajaților din cadrul serviciului operaţional şi tehnic, având următoarele coduri CPV:

Avand in vedere ca la precedentul anunt nu s-a prezentat nici un ofertant, anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, a reinceput achiziţia contractului de furnizare a echipamentului „Centrala Telefonica”

cod CPV 32552310-3 – Centrale telefonice digitale (Rev.2).

Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru furnizarea echipamentului „Centrala Telefonica” este de 10.000 lei fără TVA.

Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din Caietul de sarcini.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de vineri, 24 august 2018, ora 13:00.

Oferta va conţine, în mod obligatoriu:

  • Propunerea financiară

Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEU” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din Caietul de sarcini.

Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 60 de zile.

  • Propunerea tehnică

Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în Caietul de sarcini.

Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în Caietul de Sarcini.

Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ şi în Caietul de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.

  • Modul de prezentare a ofertei

Oferta (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările din Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 24 August 2018, orele 13:00, la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230.529.621.

Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.

Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ si al Caietului de Sarcini Achizitia directă se va finaliza prin SICAP.

Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SICAP.

Contractul de furnizare a echipamentului „Centrala Telefonica” cod CPV 32552310-3 – Centrale telefonice digitale (Rev.2), va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.

Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător.

Ofertantul desemnat câştigator va posta în catalogul de produse/servicii/lucrări Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfaşurare al Achiziţiilor Publice (SICAP) următorul anunţ: “Centrala telefonica” conform prezentului anunţului.

În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie publică de furnizare.

Caietul de Sarcini este disponibil mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de sarcini centrala telefonica.pdf)Caiet de sarcini centrala telefonica.pdf 1866 kB