Anunturi licitatii / achizitii publice

p01 1 VER.1UPDATE: 
Din motive obiective, se modifica data de desfasurarea a licitatiei, noua data fiind fixata pentru Luni, 5 Noiembrie 2018, orele 11:00.
Toate celelalte prevederi ale documentatiei si anuntului raman identice. 
Data limita de primire a documentelor de participare la licitatie - 5 Noiembrie 2018, orele 11:00.

R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava, cu sediul în orasul Salcea, str.Aeroportului, nr.1, telefon 0230.529999 (orele 07:30 – 15:30), fax: 0230.529621, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., organizează în data de 26 OCTOMBRIE 2018, orele 11:00 licitația publică cu oferta in plic inchis pentru inchirierea de spatii pentru a fi utilizate in scop publicitar / comercial / servicii.

Data limită de depunere a documentelor de participare la licitație: 26 OCTOMBRIE 2018, orele 11:00.

Înscrierile se fac zilnic, la secretariatul R.A. Aeroportul Stefan cel Mare Suceava, între orele 9-15.

Documentatia pentru licitatie, care contine Procedura de licitatie insotit de Catalogul de prezentare a spatiilor ce vor fi scoase la licitatie, poate fi cumpărata de la sediul R.A. Aeroportul „Stefan cel Mare” Suceava – Casierie, telefon 0230 529999, int.133. Pretul acesteia este de 125 lei fara TVA.

Aceasta mai poate fi transmisa si online (fisier .pdf transmis prin e-mail) sau varianta tiparita transmisa prin curier rapid (cu plata taxelor postale de catre cumparator) dupa ce in prealabil pretul documentatiei a fost achitat prin transfer bancar in contul RO11BRMA0999100057354544 deschis la Banca Romaneasca, Sucursala Suceava. In acest caz, se va face o solicitare prealabila pe adresa de e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu comunicarea datelor de facturare a potentialului ofertant, in vederea emiterii facturii.

Prin prezenta anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, intenționează să incheie un contract de lucrări de Proiectare şi Execuţie Stâlp metalic pentru montare antene telecomunicaţii, cod CPV 45223210-1 Lucrări de structuri metalice (Rev.2).
Proiectantul trebuie sa detina autorizatie emisa de catre Autoritatea Aeronautică Civila Română in baza OMT 1448/2014 si să obtina avizul Autoritatii Aeronautice Civile Române la proiectul tehnic.

Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru Lucrări de Proiectare şi Execuţie Stâlp metalic pentru montare antene telecomunicaţii la Aeroportul „Ştefan cel Mare Suceava” este de 299.000 lei fără TVA.
Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din Caietul de sarcini.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de luni, 1 octombrie 2018, ora 23:59

Oferta va conţine, în mod obligatoriu:

1. Propunerea financiară

Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEU” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din Caietul de sarcini.
Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 60 de zile.

2. Propunerea tehnică

Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în Caietul de sarcini.
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în Caietul de Sarcini.
Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ, şi al Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.

3. Modul de prezentare a ofertei

Oferta (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările prevazute în Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 1 Octombrie 2018, orele la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230.529.621.
Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.
Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ şi al Caietului de Sarcini Achizitia directă se va finaliza prin SICAP.
Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SICAP.

Contractul de lucrări de Proiectare şi Execuţie Stâlp metalic pentru montare antene telecomunicaţii, cod CPV 45223210-1 Lucrări de structuri metalice (Rev.2), va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.

Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător.

Ofertantul desemnat câştigator va posta în catalogul de produse/servicii/lucrări Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfaşurare al Achiziţiilor Publice (SICAP) următorul anunţ: Proiectare şi Execuţie Stâlp metalic pentru montare antene telecomunicaţii, cod CPV 45223210-1 Lucrări de structuri metalice (Rev.2) conform prezentului anunţului.
În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie publică de lucrări.

Caietul de Sarcini este disponibil mai jos.

Prin prezenta anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, intenționează să incheie un contract de lucrări de renovare grupuri sanitare corp administrativ cod CPV 45453100-8 – Lucrări de renovare (Rev.2).

Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru contractul de Lucrări de renovare grupuri sanitare corp administrativ este de 26.000 lei fără TVA.
Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din Caietul de sarcini.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de luni, 10 Septembrie 2018, ora 13:00.

Oferta va conţine, în mod obligatoriu:

1. Propunerea financiară

Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEU” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din Caietul de sarcini.
Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 60 de zile.

2. Propunerea tehnică

Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în Caietul de sarcini.
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în Caietul de Sarcini.
Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ şi în Caietul de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.

3. Modul de prezentare a ofertei

Oferta (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările din Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 10 Septembrie 2018, orele 13:00, la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230.529.621.
Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.
Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ si al Caietului de Sarcini Achizitia directă se va finaliza prin SICAP.
Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SICAP.

Contractul de Lucrări de renovare grupuri sanitare corp administrativ, cod CPV 45453100-8 – Lucrări de renovare (Rev.2), va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.

Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător.
Ofertantul desemnat câştigator va posta în catalogul de produse/servicii/lucrări Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfaşurare al Achiziţiilor Publice (SICAP) următorul anunţ: Lucrări de renovare grupuri sanitare corp administrativ, conform prezentului anunţului.

În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie publică de lucrări.

Caietul de Sarcini este disponibil mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de sarcini Lucrari de renovare grupuri sanitare.pdf)Caiet de sarcini Lucrari de renovare grupuri sanitare.pdf 1814 kB

Prin prezenta anunţăm operatorii economici interesaţi că Aeroportul “Ştefan cel Mare” Suceava, intenționează să incheie un contract de proiectare şi execuţie Lucrări de reparaţii aducţiune apă şi staţie captare.

CPV 45232100-3- Lucrări auxiliare pentru conducte de apă.

Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru contractul de proiectare şi execuţie Lucrări de reparaţii aducţiune apă şi staţie captare este de 195.000 lei fără TVA.
Criteriul de atribuire este : În mod exclusiv preţul cel mai scăzut cu condiţia respectării tuturor cerinţelor din Caietul de sarcini.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este ziua de miercuri, 12 septembrie 2018, ora 13:00.

Oferta va conţine, în mod obligatoriu:

1. Propunerea financiară

Propunerea financiară va fi exprimată ferm în moneda “LEU” fără TVA. Oferta va fi definită numai în condiţiile însuşirii şi respectării tuturor condiţiilor din Caietul de sarcini.
Oferta va avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată durata de valabilitate a acesteia, care nu trebuie să fie mai mică de 60 de zile.

2. Propunerea tehnică

Propunerea tehnică elaborată de ofertant va respecta în totalitate cerinţele prevazute în Caietul de sarcini.
Propunerea tehnică trebuie să reflecte asumarea de către ofertant a tuturor/cerinţelor prevazute în Caietul de Sarcini.
Ofertele care nu respectă cerinţele minime prevazute în prezentul anunţ, şi al Caietului de sarcini vor fi declarate neconforme, iar cele în consecinţă vor fi respinse.

3. Modul de prezentare a ofertei

Oferta (conținând propunerea financiară și cea tehnică, în conformitate cu solicitările prevazute în Caietul de Sarcini) vor fi transmise până la data de 12 septembrie 2018, orele 13:00, la sediul Autorității Contractante din orașul Salcea, strada Aeroportului nr.1, pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la nr.de fax: 0230.529.621.
Ofertele depuse după termenul limită de depunere a ofertelor, menţionat în prezentul anunţ vor fi respinse.
Ofertele vor fi întocmite conform cerinţelor din prezentul anunţ şi al Caietului de Sarcini Achizitia directă se va finaliza prin SICAP.
Ofertantul trebuie să fie obligatoriu înscris în SICAP.

Contractul de lucrări de Proiectare şi execuţie lucrări de reparaţii aducţiune apă şi staţie captare, cod CPV 45232100-3- Lucrări auxiliare pentru conducte de apă (Rev.2), va fi atribuit operatorului economic a cărui ofertă va avea cel mai scazut preţ cu condiţia respectării tuturor cerinţelor.

Comunicarea privind rezultatul vă fi transmisă ofertantului desemnat câştigător.
Ofertantul desemnat câştigator va posta în catalogul de produse/servicii/lucrări Sistemul Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfaşurare al Achiziţiilor Publice (SICAP) următorul anunţ: Reparaţii aducţiune apa şi staţie captare, cod CPV 45232100-3- Lucrări auxiliare pentru conducte de apă (Rev.2) conform prezentului anunţului.

În urma finalizării achiziţiei directe se va încheia un contract de achiziţie publică de lucrări.

Caietul de Sarcini este disponibil mai jos.

Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Caiet de sarcini reparatii aductiune apa si statie captare.pdf)Caiet de sarcini reparatii aductiune apa si statie captare.pdf 638 kB